My Life Now

Alla inlägg under december 2009

Av Aspegren - 1 december 2009 20:34

Fortfarande lika fint som innan, idag satt jag i klassrummet.. "råkade" kolla ut och fastnade på horisonten och solnedgången <3 drömde mig bort och sen va lektionen slut !! ojda :S Men så går de ibland..
vill bara sitta vid vattnet, kolla på horisonten och mysa med personen jämte mig <3 men vem e han och var :O ?? vi få väl se längre fram i framtiden.. om han dyker upp!! Men jag bara ska såå utomlands till vår/sommar-tiden :) Vara brun till studenten, ha relaxat tillräckligt innan sommarjobbet börjar (om jag får ngt nästa år :S) och så jag kan umgås med alla mina underbara vänner sista sommaren innan jag e out of this country (A)

Nu ska jag göra varm chocklad och kolla på Desperate Housewive :P pluggat kemi så det räcker idag, pratat med A i tele om Kemi :S och imon bli de sista dagen innan provet !! På torsdag sen ska jag relaxa ngt grymt :)

Ovido - Quiz & Flashcards