My Life Now

Alla inlägg den 17 december 2009

Av Aspegren - 17 december 2009 07:02

Äntligen, SNÖ !! jag älskar det och de e så jädra underbart (A) Kanske inte när man ska köra bil, men när man ska kolla ut genom fönstret, ta på sig så mkt kläder så att man kan rulla överallt utan att frysa :) JA, snön tar mig tbx till barndomen :D härligt e de !! Julstämning medför det, vilket e härligt ! :)

Igå hade vi julavslutning på gympan, barnen var underbart duktiga och det kom hur många föräldrar som helst och kollade :) Jag och T fick en julklapp av den ena gruppen oxå :D sen fick jag en julklapp av T !! Så underbara dessa gympa människor e :D <3 Nästa år bli de fler tävlingar, hoppas vi, och därför få vi ny trampett&satsbräda till barnen så de kan göra ännu svårare saker ;)


Nu ska jag snart köra till skolan, lite äckligt med all halka ute ! Men ta de lugnt ni som kör och håll er kvar på vägarna :)
Älskar Mina Vänner <3

Ovido - Quiz & Flashcards