My Life Now

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Aspegren - 12 december 2009 15:54

Igå va de härligt, grymt och värsta askalaset på Harrys ;) Så jädra härligt :) Många kompisar där, många man inte träffat på länge ! Gittigt :D

Härligt när man kan vakna dagen efter och ändå må bra och veta att gårdagen va lyckad och inga fel gjordes :P Så därför bestämde jag mig för att träna idag, lite extra mkt kanske ! Så springkläder på och ut med dig xD !! Jag e förvånad att de e benen som klagar efter rundan och inte fötterna efter gårdagens dans på golvet (i högklackat)
Men de e skönt att jag ha tagit mig en bit på vägen när de gäller springet ! okey att inte min/km ha minskat "/ men jag kan ju iaf springa långt ;) Rundan idag va 12km ifrån ett halvmara.. vilket betyder att jag nog få börja träna lite mer nu!! För jag ska klara det, de ha jag bestämt mig för :)

Middag snart, hockey ikväll och sen fira L!! :) skojig kväll!!

Ovido - Quiz & Flashcards