My Life Now

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Aspegren - 4 december 2009 15:55

Trevligt med helg, okej att det finns bättre helger än denna.. Men såklart händer det positiva saker denna helg oxå :)
Ikväll ska jag basta med mina underbara kompisar :) Ta ngr i sjön och sen springa tbx till bastun och krama de varma kompisarna som e lite fega och inte våga doppa sig :) Men de får en kall kram av mig iaf !! <3
Imon bli de upp tidigt då jag ska till Gbg :) Love that city <3 Ska på lisebergs julmarknad (A) Sen ska jag såklart shoppa i nordstan och investera lite julklappar, kanske en klänning till mig själv och förmodligen lite till Lindvallen :)
Det negativa e att jag måste plugga maD "/ Men der får jag göra i bilen och hos bror om vi stannar och sover där !! Hela söndagen bli förmodligen plugg!! Jag måste fatta detta :) och det kmr jag så att göra efter denna helgen (för provet e på tisdag, så e såå illa tvungen xD)
På söndag ska jag träffa M oxå, min lilla gumma i skogen :P bland vildsvin och grenar xD Men jag ta med mig morotskaka så tror jag hon släpper in mig från kylan :)

Älskar mina vänner <2 & i helgen e de 2:a advent <3

Ovido - Quiz & Flashcards