My Life Now

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Aspegren - 3 december 2009 18:11

Ja, om man går i skolan så gör man !
Idag va de KeB-prov, har pluggat som e nörd.. men de e ju vad jag e när de gäller skolan xD Jag ha ett privatliv och en massa fritid ändå :P

Men när jag kom hem idag så blev de MaD-pluggning.. ha nationellt prov på tisdag "/ Dock gick inget bra idag.. har vänt allt så de e tvärtom, jag tänker baklänges och inget blir som de ska !! GAAHHHH, inte skoj.. och man bli inte glad !! Iofs så e de ett miniproblem, men för mig e detta jobbigt då Np-provet avgör om jag få VG/MVG i slutbetyg !!
men men.. nu ska jag iväg.. ska nog bli skoj skoj att få en pratstund :) Så man verkligen visar att man har ngt annat att göra än skolan xD!!

Älskar Er Mina Vänner <3

Ovido - Quiz & Flashcards