My Life Now

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Aspegren - 9 december 2009 21:51

Egentligen en helt vanlig onsdag.. men kanske ändå inte :P Sovmorgon istället för matte, härligt !! Svenska, som ändå va helt okey :) Sen föreläsning.. haha.. den kunde varit bättre, men en föreläsare som står på samma ställe i 30min och endast kollar på sin powerpoint.. hmm.. lite mer inlevelse kunde funnits !! Lr va säger vi L?? Jag brukar inte va negativ, men alla e inte gjorde för att prata till stor grupp "/ Jag e en av de personerna, fast jag väljer att itne göra det heller (om inte skolarbete kräver det)

En jobbade vi med projektet, idag gck de bra.. och vi kom framåt (A) Härligt, härligt!! Sen va de skojigt att laga mat i ett annat kök, så de gör inget P :) Så medan min ängel pluggade, lagade jag mat till mig, P och D <3 Hoppas de tyckte att maten lagade bra och inte bara sa de för att va snälla xD

Tack för en underbar pratstund och dag <3 Alltid lika roligt att prata/umgås med dig ;) Love You Bejbíe <3 Dig oxå D, fast på ett vänskapligt sätt ;)

Nu ska JOhn Blund ta hand om min sömn, så sov gott världen <3

Ovido - Quiz & Flashcards