My Life Now

Direktlänk till inlägg 7 maj 2012

Så var den helgen över...

Av Aspegren - 7 maj 2012 18:38

Måndag igen.. helgerna går alltid så fort !
Hänt mycket denna helgen :) Så känns som den bara sprungit iväg..?!?!?


Jobbade på O'learys i fredags och på 8 Glas i lördags :) Sen i söndags var det pesonalmöte och byte av lokal uppe i Dalvik :P Hjälpte till lite genom att sätta ihop en hylla med Andreas och Christian, tillslut lyckades vi xD !

---

Mellan allt jobb försökte jag få in lite plugg, gick  väl sådär men blev lite gjort i alla fall :) Har ett seminarium på torsdag där vi ska förklara vilka förbättringar vårt "företag" har och hur vi vill arbeta med det ! Känns väl sådär xD men ska nog gå bra :P eller !?!?

---

Efter mötet i söndags så cyklade jag, Emmy och Helena till "andra" sidan Munksjön och grillade :) (A) Riktigt mysigt, var varmt så länge solen sken :P Fast var några moln på himlen så blev lite kallt på slutet :( Avslutade helgen med att baka chokladbollar och kolla på "Leap Year", gullig film men uppskattades inte av alla i sällskapet ;) Eller kanske ska skriva att jag tyckte den var gullig men inte Emmy och Helena xD !

---

Dagen har bestått av matte, handlat, löprunda, matte, matte, matte, och ett överraskande skypesamtal från Vicki på andra sidan Atlanten :) <3 tar ju bara 2månader mellan gångerna :P Vi borde väl lära oss snart... eller ;) ??


MåBäst<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aspegren - 11 december 2013 09:53


Ikväll blir det biomys :) The Hobbit:  The Desolation of Smaug som gäller :) Kollade på första filmen i måndags för att fräscha upp minnet, så nu är jag redo för att se fortsättningen :D Få väl skriva sen hur den var, men avslöjar jag för mycket så l...

Av Aspegren - 7 december 2013 15:24


Igår fick vi hemtentan, så bäst att sätta igång direkt :P Blev middag och plugga med Jesper och en sneakpeak på Idol då och då för att se hur det gick för dom i finalen! Har en vecka på oss att göra tentan, men bäst at börja direkt annars sitter man ...

Av Aspegren - 5 december 2013 09:26

Hur "gammal" jag än må vara så är det alltid lika roligt att vakna upp och kolla på julkalendern i December :)  Idag gjorde Björn Gustafsson debut i den, så det kan nog bli lite komisk också :)    I skolan är det bara en uppsats, en presentatio...

Av Aspegren - 4 december 2013 17:23

Imorgon är det bara 2v kvar till jag åker till USA :D Så det är bara att tänka positivt och fortsätta kämpa!   Var hos doktorn idag (igen)! Känns som jag känner hela vårdcentralen nu och halva sjukhuset så mycket som jag farit runt! Ryhov, doktor...

Av Aspegren - 26 november 2013 17:17

Var för en vecka sedan, fasiken vad tiden går fort för det känns som den var igår! Men middagen blev lyckad, massa skratt, fina tal och mingeltävlingen med styrelsens egenmålade tavlor var succé! Alla har en konstnärlig sida om man vill iaf :)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards