My Life Now

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Aspegren - 20 maj 2012 14:53

Jobbet i fredags gick bra och igår vaknade jag, åt frukost hos Helena (nytt smeknamn : Buhren) och sen pluggade vi till 12, lunch på Kaffe Paus och fadderutbildning för alla "vanliga" faddrar 13-17 :) Gick bra, de pratade om alkohol och lite allmän och viktig info till insparken :) Dock var alkoholföreläsningen kanske 1h för lång, för på slutet var alla grymt trötta pga dålig luft i lokalen "/ lite synd :( !! Efter utbildningen bar det av till Buhren igen för matte och middag och matte :) Belönade oss med att kolla på 21 Jump Street på kvällen :) Cyklade hem vid 22 och insåg att det är ju lördag när jag hörde allt folk, all musik och insåg att det var massa förfester :P Det har vi inte tid med i en tentaperiod, men på LÖRDAG smäller det :D !!

---

Idag så har jag "redan" hunnit plugga i 3h, sprungit och gett nyckeln till Joel som ska bo i min lägenhet i sommar ! Lite nervöst må jag säga, men hoppas att nerverna lägger sig snart :) Alltid nervöst när man ska låna/hyra ut något som är en eget :P

---

Nu ska jag ha skypedate med Emmy och Emelie :P Lite tentadiskussion över internet ;) alltid mysigt (A)

Så hoppas jag lär mig något nytt :) Annars vill jag bara dela med mig av DMP's hemsida till Insparken 2012 som är riktigt nice :) Check it out ;)


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards