My Life Now

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Aspegren - 18 maj 2012 19:47






Fikan med Nelly var riktigt trevlig och det blev lite mer än en fika, för hade hela plötsigt en sleep-over med henne efter att hon fick en spontana kvällshändelse ;) Varnade henne med att jag skulle upp vid halv 8 på morgonen för att åka till en kompis och tentaplugga ;) Så när jag gick upp och fixade mig låg hon kvar i sängen och sov, jag är VÄLDIGT glad över att sånt inte händer oftare :) Sleep-overs är toppen, MEN om den ena ligger kvar i sängen när jag vet att jag måste upp ! Det var inte det roligaste :(

---

Tentaplugget hos Emelie gick bra, matten går mot sitt slut så jag kan börja repetera inför tentan och för att vi skule få lite extra energi så blev det frukt till mellanmål efter en smarrig lasagne som Emelie lagade :) Cyklade hem vid kl16 för att vila lite inför kvällens arbete :) Nelly hade slängt in extra-nyckeln i brevinkastet och diskat upp lite disk åt mig :) Så underbar kompis jag har <3




Nu ska jag fixa mig och kolla åp början av Let's Dance innan det bär av till BlackJack-bordet ;) och Imorgon blir det fadderutbildning för oss faddrar till Insparken 2012 :) Riktigt pepp, nu är det ju bara 2veckor plus sommarlovet kvar och sen INSPARK <3


MåBäst<3



Ovido - Quiz & Flashcards