My Life Now

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Aspegren - 10 maj 2012 17:03

Igår regnade det hela eftermiddagen och idag har det regnet till och från hela dagen :( Nu öser det verkligen ner !! Tur att Helena kommer hit idag och inte jag ska cykla till henne :P så slipper jag bli blöt xD !

Egotrippad.. jag.. nej då ;) Hoppas hon klarart äventyret hit så vi kan plugga lite matte och sedan ha mys framför Let's Dance :) Tycker det är bra att det är på torsdagar nu så hinner jag se hela och inte missa halva programmet när jag ska gå till jobbet :P


Idag har vi haft sista seminariumet om vårt "tält-företag" :) Kursen börjar närma sig slutet och tentaångesten kryper sig närmare... Kan vi inte hoppa över den för en gångs skull :D ?? Seminariumet gick bra sen cyklade jag hem i regnet :( Fast då regnade det inte så mycket som tur var :) Har kollat på gamla tentor, känns som man kan lära sig innebörden och förmodligen klara tentan på de 12dagar som är kvar :P Än så finns det hopp :) 

---

Denna helgen lär det inte hända så mycket, plugg, jobb, bagelsfrukost och förmodligen en grillkväll vid Munksjön om regnet drar sig vidare och solen tittar fram :)


MåBäst<3


Ovido - Quiz & Flashcards