My Life Now

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Aspegren - 15 maj 2012 17:44

Jag tror vi alla har påverkats av att det räknas matte dag ut och dag in ! Så med massa nya citat/uttryck som inte riktigt "make sense" har jag kommit fram till att dela dessa "roliga/knäppa" uttrycken med er :) Vet ju inte om ni tycker de är lika roliga som jag gör eller mina kompisar ;) Men kanske ni kan få ett skratt för dagen :)

---

Idag har vi haft sammanfattning av verksamhetsstrategin i 3h, vet inte om det var så givande men kändes som man kanske kunde urskilja vad läraren tycker är viktig till tentan :) Kan ju hoppas att det går vägen, med en vecka kvar att plugga till den !!

Sen blev det matte i 3h med 2h föreläsning och 1h övning ! Känns som vi får hjälp och att trådarna binds ihop snart och att hissen snart klarar av att gå hela vägen upp :P Med matten som tar 80% av tiden och en lärare som står och pratar om satser och lösningar kan det ibland när det inte går för oss spåra iväg med humorn xD ! Eller när vi varit en hel dag i skolan och energin inte riktig finns där för att konsentrera sig :P


Dagens uttryck:

- Har du sett min gravida mage, jag är i 5månaden!

- Vem hade du sex med på nyår och vem är pappan?

- Nej vi körde trekant, det var en massa satser och vi prövade massa lösningar! Så jag vet inte "/


Humorn ligger på topp, eller hur ;) ?


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards