My Life Now

Direktlänk till inlägg 17 mars 2012

HV och helg :)

Av Aspegren - 17 mars 2012 11:58

I torsdags var det sista lektionen i Datorverktyg, en av de mest relevanta laborationerna vi har haft på dessa 8v !! Föreläsaren var duktig, dock blir det grymt kvavt i en datorsal med 30 elever :(  Efter lektionen satt jag och Emmy kvar och pluggade till kl 16 för att sedan möta upp Helena och cykla till Pizzerian Prima och möta Emelie och Lisa :) Pizzerian säga vara den bästa i Jkpg och det kan jag nog hålla med om, riktigt god :) Fast Pinoccio (stavning?) är den bästa nära mig eftersom Prima ligger på andra sidan staden !

Vid halv 6 cyklade vi mot Elmia, med ett stopp på Ica pga Emelie och Lisa ;) De var ju tvungna att köpa lite dricka till matchen :P Väl på Elmia så började allt folk droppa in, härlig stämning och en grym match :) Blev fotade av Jnytt och är med på en av vimmelbilderna :) 1:a perioden så ägde verkligen FBK och HV var inte värda att vinna "/ Fast 2:a, 3:e och 4:e (förlängning) perioden så var HV grymma, tog igen de två målen de låg under och kvitterad :)


http://jnytt.se/bildspel/2806

(vet inte om det går att klicka på länken direkt)

---

Igår så var det plugg hela dagen för min del !! Känns bättre och bättre, tur är väl det annars hade jag blivit lite orolig :O "/ ?! Bakade ett bröd som jag aldrig gjort innan, men det var grymt gott och enkelt att göra :) Kanske för att Helena var här och var "köksmaskinen" som receptet tyckte kunde vara bra att ha när man bakade detta morotsbörd :P Blev lite slapp framför tv (med Gossip Girl såklart :P) och sen var jag tvungen att börja med middagen för at hinna äta innan jag skulle börja jobba kl 22 :) En riktigt härlig kväll hade jag :)


MåBäst<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aspegren - 11 december 2013 09:53


Ikväll blir det biomys :) The Hobbit:  The Desolation of Smaug som gäller :) Kollade på första filmen i måndags för att fräscha upp minnet, så nu är jag redo för att se fortsättningen :D Få väl skriva sen hur den var, men avslöjar jag för mycket så l...

Av Aspegren - 7 december 2013 15:24


Igår fick vi hemtentan, så bäst att sätta igång direkt :P Blev middag och plugga med Jesper och en sneakpeak på Idol då och då för att se hur det gick för dom i finalen! Har en vecka på oss att göra tentan, men bäst at börja direkt annars sitter man ...

Av Aspegren - 5 december 2013 09:26

Hur "gammal" jag än må vara så är det alltid lika roligt att vakna upp och kolla på julkalendern i December :)  Idag gjorde Björn Gustafsson debut i den, så det kan nog bli lite komisk också :)    I skolan är det bara en uppsats, en presentatio...

Av Aspegren - 4 december 2013 17:23

Imorgon är det bara 2v kvar till jag åker till USA :D Så det är bara att tänka positivt och fortsätta kämpa!   Var hos doktorn idag (igen)! Känns som jag känner hela vårdcentralen nu och halva sjukhuset så mycket som jag farit runt! Ryhov, doktor...

Av Aspegren - 26 november 2013 17:17

Var för en vecka sedan, fasiken vad tiden går fort för det känns som den var igår! Men middagen blev lyckad, massa skratt, fina tal och mingeltävlingen med styrelsens egenmålade tavlor var succé! Alla har en konstnärlig sida om man vill iaf :)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards