My Life Now

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Aspegren - 4 mars 2012 19:27

Helgen har det varit fullrulle :) Både skönt och lite jobbigt, men det är då man känner att man lever ! :)


Middagen på Jensens var super trevlig med trevligt sällskap :) Direkt efteråt så gick jag till Karlssons för jag skulle jobba, en rolig kväll med MASSA tyskar ! De började med att bara blänga på Black Jack bordet (det står precis vid ingången)och jag älsade på dom när det stod ca 10 st tyskar och diskuterade och pekade mot mig ! Det var då en av dom berättade att Black Jack är förbjudet i Tyskland, någon som visste det ??? :O

Så tillslut efter att ha diskuterat regler så började EN spela med 10st runt honom som sa när han skulle stanna eller ta ett kort :) Snacka om roligt och livligt ! Kvällen var riktigt nice :)

---

Igår så promenerade jag och Helena runt sjön, lite kallare än i fredags men det var skönt :) Och sedan begav vi oss till Lisa för att grilla ! Tyvärr så var det svårt att få igång grillen så vi stekte allt på spisen istället "/ ! Men den blev lika gott för det :) Jag har kommit på att det är endast när vi ska upp för backarna runt om Jkpg (Lisa bor i utkanten av Jkpg mot Bymarken) som jag ha andvändning av mina 7växlar på cykeln :) Tur att de kommer till användning någon gång i alla fall ! :D

Vi spelade kort och kollade på melodifestivalen, var tur att Top Cats gick vidare ! En skön låt på något sätt, lätt att hänga med i liksom :) Vid halv 9 var jag tvungen att bege mig neråt stan för ett jobbpass :) Men skönt att man kan vara med vännerna innan passen börjar, socialt och mysigt :) Tack Tack <3

---

Söndag = Slapp!! Tror jag varit utanför lägenheten i max 2h idag... Helena hämtade mig och så åkte vi till Rusta och sedan stannade vi på Max så jag kunde äta lunch :) Sen har vi bara tillbringat resten av dagen i soffan och kollat på Gossip xD ! Absolut en Lazy Sunday :) Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, kl är bara 8 men är hyfsat trött "/


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards