My Life Now

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Aspegren - 14 mars 2012 20:26

Varje gång jag skriver här nu så lär det vanligaste ordet under händelser på dagen bli plugg ! Fast det är faktiskt därför jag är här i Jkpg, så aa idag har jag pluggat gott folk :P Men jag har även gjort en "utflykt" till Maxi med Helena och handlat som vi gör varje vecka :) Blir oftast en tisdag eller onsdag, fina pensionärsrutiner har vi ;)


Sedan åkte vi till Studentservice vid skolan för att se om de hade några HV71-biljetter kvar till matchen som ska spelas imorgon :) Jag, Helena, Emelie, Emmy och Lisa planerade och gå och hoppades att det fanns 5st biljetter :) Tyvärr så fanns det bara 3st när vi var där vid 12 men hon sa att hon skulle ringa oss om det kom fler, för vi ville ju ha 2 till :) Hon ringde mig senare och sa att de skulle få ett 60-tal till så det är inga problem :)
Så imorgon blir det HV71-match och jag hoppas att de vinner för lite tråkigt att Färjestad har vunnit båda matcherna, vilket inte är roligt !! Är glad över att Frölunda vann hemma igår, de kan inte åka ut redan <3 :( Men så länge inte HV möter Frölunda har jag bestämt mig för att heja på båda lagen, efter som Jkpg är en underbar stad som jag nu är bosatt i (A)


När vi väl fått/köpt biljetterna så drog vi ner på stan för lunch och hade redan bestämt oss för Mackmackeriet eftersom det var ett tag sedan jag och Helena åt där :) Lunchen brukar oftast tillbringas på skolan (med matlåda) eller på KaffePaus :P Så lite variation ifrån våra FINA rutiner var bra :)


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards