My Life Now

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Aspegren - 1 mars 2012 16:44

Måste nog blir lite bättre på att skriva här, för det händer ju saker varje dag men har aldrig tid att sätta mig ner och skriva! Sorry !

Idag har jag hämtat min nya cykel på biltema :) Åkte till biltema i söndags och reseverade en RÖD cykel som skulle bli monterad så jag kunde cykla hem den när jag hämtade den :) Den var klar igår, men hann inte hämta den då för igår var det fullrulle med bara massa roliga saker jag gjorde :)
Imorse var det en konstig och förvirrande labb på datorverktygen som är ett av mina ämnen!! Läraren hade inte gått igenom det som krävdes för att klara av labben "/ och det är en vikarie som håller i lektionen och inte har så mycket kunskap tyvärr :( !!
---

Igår var det inte så mycket skola, bara den tråkiga föreläsningen med datorverktygsläraren som vi såg för tredje gången under dessa 5v xD ! Lektionen var klar vid 12 och då begav jag mig till stan för att träffa Filippa och ta en fika :) Lärde mig ett nytt lunchställe som finns i stan, riktigt gott och mysigt ! :)
kl 4 började jag jobba för blev extra inringd pga en sjukanmälan :) När mitt pass var slut kl 9 så ringde Otto, Filippa och Sara för att fråga om jag ville stanna kvar på Oleary's för en liten drink efter jobbet och kolla klart på fotbollen mellan Sverige - Kroatien :) Härligt att Sverige vann :)


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards