My Life Now

Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Aspegren - 29 maj 2013 17:07

Igår var det 100årsfest och tentafest för de i klassen under mig, vilket var riktigt roligt! :) De hyrde kulturhuset och fick lite presenter, bland annat tequila, salt och citron :P Blev en rolig kväll med dans, beerpong och lekar :) Lekarna var verkligen all in med tävlingsrus och kämpaglöd!! :) 


Idag har det inte hänt så mycket xD Kollat var som är intressant i Barca, börjat packa (tagit fram väskan xD) och handat :) Nu väntar jag på Victoria, Linnea och Rebecca för vi ska laga tacos innan vi drar till Lingman och sedan aka ! Vilken blir min sista akademien kväll för denna terminen :( Lite synd att jag missar sista onsdagen nästa vecka.. men tror Barcelona levererar ganska mycket också ;D Eller iaf att bara ta det lugnt och koppla av några dagar efter mycket skola de sista veckorna! 


Även bokat tågbiljett till Lund på måndag för att ha en kväll hos Nelly innan jag beger mig till Kastrup! Ska bli nice eftersom vi inte träffas så ofta :) Men Allgurén kommer upp måndag lunch för ett bilstopp på vägen upp till vås :) Vilket är trevligt eftersom det var ett tag sen vi sågs! 


MåBäst<3


Födelsedagsbarnen :)

       

     

Festbilder med säckhoppning! Mycket "slagsmål" lagen emellan :P 


 

Drog på lite stort (enligt en fattig student iaf) och köpte detta smarriga vinet på systemet! Riktigt gott, värt att köpa om man gillar rött vin :)


Ovido - Quiz & Flashcards