My Life Now

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Aspegren - 9 maj 2013 22:21

Varit hemma i 2 dagar och haft fullt upp för att förbereda inför JoAnn och Rob's besök :) Som är mina värdbarns farmor och farfar från USA! Var två år sedan vi sågs sist, även om vi pratar via mail hela tiden :)!


Dessa dagarna har bestått av både STORhandling, träning inför gbg-varvet, städning, klippt gräsmattan, plugg och såklart hockey :) Dock var Sveriges landslag riktigt dåliga idag "/ ! 


  

Blev lite platsbrist i packningen, tur jag har lite logistik tänk i hjärnan ;)    


     



MåBäst<3 
För jag kommer ha en toppen helg! 


Av Aspegren - 9 maj 2013 12:45

Hemma i Mörrum, igår blev det mest plugg, stan, systemet och boka resa till Barcelona med mamma :) wiie, längtar redan för när Barca blir av är alla tentorna över och det är sommar :)!

Idag så har det varit städning stup i kvarten och snart ska jag börja klippa gräset :) skönt att komma ut lite, det enda jag saknar i Jkpg är att inte kunna komma ut i naturen så lätt :P i Mörrum är den ju precis utanför dörren xD

MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards