My Life Now

Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Aspegren - 10 maj 2013 23:03

Imorse blev det fixning av det sista och sen till stationen kl 11:20 för att möta upp Rob och JoAnn :) så glad och lycklig att jag skulle få se dom och de var lika glada som jag kände mig, när jag såg de gå av tåget :)
Vi åkte direkt in till karlshamn för att strosa runt och visa staden :) blev chokladbutiken grodden då rob älskar choklad, systemet eftersom det är unikt för Sverige och utvandrarmonumentet :) blev även resebyrån för mig och mamma för att boka och betala resa till Barca som vi ska göra i juli :)) grymt skoj :))

Lunchen blev på väggas Rökerie, vilket var lika gott som alltid och sen vidare mot Ronneby brunn :)
Prat och skratt hela tiden, tror inte jag skratta så mycket på samma dag innan :) de ger mig så mycket energi och lycka :) att ge och dela så mycket erfarenhet byter väldigt mycket, speciellt efter vi kommit varandra så nära efter olyckan i USA <3

Väl hemma blev det middag med stekt potatis till förrätt, älgfärs och oxfilé till huvudrätt och chokladrta till efterrätt :) en riktigt bra dag och imorgon blir det nya äventyr mot Karlskrona :)

MåBäst<3

Bilder på tulpanerna och JoAnn i Ronneby och Ronnebys kyrka :)

Ovido - Quiz & Flashcards