My Life Now

Alla inlägg den 26 maj 2013

Av Aspegren - 26 maj 2013 21:29

Igår var sista tentan för denna terminen vilket var grymt skönt! Har varit mycket plugg och fix de närmsta dagarna (förutom capsen för att fira att en av två tentor var skrivna) :D! 


Tentan var 8-13, satt 3h vilket kändes okey! Men bara att hålla tummarna tills resultaten kommer ut! :) Sen blev det en springtur/promenad då mina ben inte klarade lika mycket som jag hoppats på! Har nog belastat dom lite för mycket på sista tiden "/! Tog en sväng till A6 med Casandra för att handla på systemet och ladda upp för tentafesten :) Hem och fixade mig för att sedan dra till Enirohuset och fest :) En härlig förfest med IL2:an och sedan utgång på enkelt ! En riktigt bra kväll! 


Imorse dock mådde inte huvudet så bra... Så dagen har bestått av två långa promenader för att rensa huvudet och mackor, bagel och smoothie och nu dipp och te till en film :) Bättre än inget :) Men nu ska jag gosa ner mig i soffan och ladda upp för morgondagen som är att lyssna på redovisningar av ex-jobb, Lunch på stan och HI TECH fix :) 


MåBäst<3


 

Ingredienserna till godaste drinken i Jkpg :) 


   

Satte mig och lyssnade på Vättern som hade lite vågor som slog mot stenarna, så skönt att bara sitta och ta det lugnt! Hittade även årets första nyckelpiga på stenarna (dock lyckades jag inte få så bra fokus xD!)


   

Viktigt med fina naglar så man blir GLAD!! 



Ovido - Quiz & Flashcards