My Life Now

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Aspegren - 2 maj 2013 16:47

 


En blick säger mer än tusen ord, men just nu säger en bild mer än 1000 ord <3

Min käraste bror åker snart till USA och ska jobba som AuPair! Vilket känns helt ofattbart och när han berättade det för mig blev jag hyfsat chokad! Men med eftertanke som vet jag att han kommer klara det grymt bra och ge barnen han ska ta hand om massa kärlek! Kan inte förstå att det var 3år sedan jag snart åkte själv och utan den resan hade jag inte varit den jag är idag! 
Jag hoppas min bror får ett mycket bättre år än mig och ta vara på allt som händer :) Erfarenheten är så betydande i längden och alla som varit AuPairer säger att man förändras som person :) 


Kollaget visar bara bilder från de senaste 5 åren, minnen och upplevelser som får mig att tänka på allt vi gjort ihop :) Kommer besöka dit i Boston så äger vi staden ! Lycka till, det kommer gå super <3 

Ovido - Quiz & Flashcards