My Life Now

Direktlänk till inlägg 21 april 2012

Sushi eller pizza ;) ?

Av Aspegren - 21 april 2012 10:53

En lugn förmiddag igår med lite matteräkning, för att kl 13 dra mig till skolan och ha matteföreläsning ! Rättså skönt när matteläraren vill skippa rasten för att gå hem tidigare en fredag :) Ingen klagade ;) Matten just nu är inte något vi ska "fatta" utan bara kunna räkna med för det är väldigt många definitioner där förklaringen är "det bara är så" xD Fast kanske vore skönt om man kan fatta lite till tentan iaf :P

---

Jag, Helena, Emmy och Emelie bestämde oss för en beställa-hem-mat-kväll men det var lite delade åsikter om vad ;) Jag och Emelie beställde sushi medans anti-fisk-ligan hämtade kycklingtallrik på Pinochio ;) Tur att det finns så många alternativ av beställ mat i staden (A) Innan efterrätten blev det Mexican-Train och denna gången vann Emelie :) Till efterrätt blev den banan, kiwi och melon med riven vitchoklad ovanpå och in i ugnen ;) Serverades med glass och blev toppen gott <3

Såklart kollade vi även på Let's Dance, säger bara en sak att Anton Hysén borde vara i finalen :) Bjuder på sig själv och är ingen "svensk" som är stel och inte kan dansa ;) Jag tror ni förstår hur jag menar :)

---

Ikväll blir det utgång på Sliver för att ha lite roligt innan all tentastress börjar eftersom det vara är 1månad kvar till tentan :O Var tog tiden vägen liksom !?!?! Fast sen är det ju Sommarlov i 3 månader <3 varav 11veckor är jobb och 1v är ledigt ;) Jag klagar absolut inte, för jag vill ha ett sommarjobb och iår hoppas jag att jag lär mig något nytt inom logistik :)


MåBäst<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aspegren - 11 december 2013 09:53


Ikväll blir det biomys :) The Hobbit:  The Desolation of Smaug som gäller :) Kollade på första filmen i måndags för att fräscha upp minnet, så nu är jag redo för att se fortsättningen :D Få väl skriva sen hur den var, men avslöjar jag för mycket så l...

Av Aspegren - 7 december 2013 15:24


Igår fick vi hemtentan, så bäst att sätta igång direkt :P Blev middag och plugga med Jesper och en sneakpeak på Idol då och då för att se hur det gick för dom i finalen! Har en vecka på oss att göra tentan, men bäst at börja direkt annars sitter man ...

Av Aspegren - 5 december 2013 09:26

Hur "gammal" jag än må vara så är det alltid lika roligt att vakna upp och kolla på julkalendern i December :)  Idag gjorde Björn Gustafsson debut i den, så det kan nog bli lite komisk också :)    I skolan är det bara en uppsats, en presentatio...

Av Aspegren - 4 december 2013 17:23

Imorgon är det bara 2v kvar till jag åker till USA :D Så det är bara att tänka positivt och fortsätta kämpa!   Var hos doktorn idag (igen)! Känns som jag känner hela vårdcentralen nu och halva sjukhuset så mycket som jag farit runt! Ryhov, doktor...

Av Aspegren - 26 november 2013 17:17

Var för en vecka sedan, fasiken vad tiden går fort för det känns som den var igår! Men middagen blev lyckad, massa skratt, fina tal och mingeltävlingen med styrelsens egenmålade tavlor var succé! Alla har en konstnärlig sida om man vill iaf :)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards