My Life Now

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Aspegren - 25 april 2012 15:50

Idag har vi inte haft några föreläsningar... Dock är vi ju inte lediga för det "/ Har suttit sen kl 11 och pluggat matte med Emelie :) Eller i alla fall försökt räkna "/Tar en paus nu och snart ska vi försöka räkna lite till !!

Ikväll bär det av till Casandra för att fira henne :) Hon fyllde år igår så idag blir det middag och utgång (A)


 

Casandra <3

---

I söndags var det MYSSS hos Emelie med Helena och bak av kladdkaka :) Riktigt god blev den :) Kollade på Hysteria och Shutter Island :P JAG föredrar Hysteria :) Lite smårolig film som är lite verklighetsbaserad :) Och jag gillar ju inte thrillers!! Tur att Emelie och Helena kollade på den med mig, annars hade jag bytt kanal efter typ 20min xD !

---

I måndags och tisdags så har det bara varit massa föreläsningar, fixat slutredovisningar och räknat innan/efter alla föreläsningar !! Men det är skönt att det finns att göra, annars känner jag ju inte att jag lever ;) !!I måndags var det teknologfadder-mingel också :) Känner mig riktigt taggad inför JTH's inspark 2012 och Hi-Life känns riktigt nice iår (som alla andra år ;)..)

---

Jkpg's studentkår firar Studenternas Dag :)


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards