My Life Now

Alla inlägg den 30 april 2012

Av Aspegren - 30 april 2012 13:05

Helgen har gått bra och snabbt :) !! Jobbade på APT i fredags, aldrig varit där förut men det var ett trevligt ställe :) Sen blev det första gången jag jobbade 16-2 på O'learys :) Gick bra och var trevligt folk :) När jag cyklade hem från O'learys så mötte jag Andreas, Filippa och Sara utanför Harrys :) Så hängde med de till McDonalds för att äta lite efter ett långpass :) 

---

Igår tog jag det bara lugnt, mycket film och slapp :) Skönt det ! För idag blir det grill och spelkväll uppe hos Janne :) Kanske ska ta mig tiden att plugga lite också, jag och Helena sitter här och strirrar på matteböckerna :P Så få se om vi orkar öppna dom xD Men det är ju mycket roligare och fila på insparkslåten vi ska fixa än att plugga matte ;)


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards