My Life Now

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Aspegren - 17 augusti 2011 20:12

Försökt att börja packa lite seriöst idag :P Gick hyfsat bra, för tycker jag har kommit en bit på vägen :) Ska bara ta med mig en resväska nu i början då jag ska vara inneboende hos Sofia ! Väldigt snällt av henne, men jag har boende från den 1:a oktober :)

Men sedan så blev vi bjudna på middag hos Mormor&Morfar, så jag erbjöd mig att baka banankaka :) Den blev god och uppskattades mycket till kaffet som inte blev som det skulle, när mormor hade fått filtret att böja sig :P Middagen var rotfurktsgratäng med korv och efter det drog jag, mamma och Christina till gymmet :)


Den fina banankakan <3



Igår gick jag och Linnea strandpromenaden i stan och tog lite kort, skojigt var det och imorgon kommer Tina hit för mer fototagning :)

Såg även en mink, om jag kommer ihåg rätt för det var Linnea som visste vad det var och inte jag xD Men vi kom fram till att det inte var en Säl eller en Skunk :)

          



Käreste brodern som fotograferar :)



MåBäst<3 

Av Aspegren - 17 augusti 2011 08:59

Helgen bestod av ett besök till min bror :)

På fredagen så blev jag hämtad på Halstads station av Bror och hans kompisar, promenerade mot hans lägenhet och beställde två pizzor innan vi skulle börja förfesta och senare dra oss utåt :) En trevlig kväll men härligt folk, vi gick ut på Mårtenssons och dansade till 3 för att sedan möta upp Anna som hade slutat jobba då :)


På lördagen begav jag mig ut på en springtur, då jag ville ner till vattnet som jag älskar på västkusten <3 Sen blev det lite mer slapp innan vi skulle gå och äta på Delia Italia :) Anna jobbade inte, så hon hängde med oss ut efter vi hade fixat oss och hon lockade mitt hår!

Jag ville se mer än ett uteställe i Halmstad så vi gick till Bull på lördagen och sedan efter 2 när de stängde så gick vi vidare till BoB för att spela lite biljard :) Jag&Anna mot Bror :P Han vann de två första spelen, men när jag&Anna varmt upp lite så vann vi sista spelet med fint spel :P Roligt hade vi och begav oss hemåt, lika sent som dagen innan xD


Söndagen var det bara att vakna, äta frukost och gå till Stationen då tåget gick 11.04 :P Kollade på Mr.Nobody hela vägen, en konstig men intressant film :D Var hemma runt 15 och då åkte jag&Mams att köpa tacos tillbehör, vilket kändes som nyttigt att äta efter en ganska onyttig helg :P


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards