My Life Now

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Aspegren - 3 augusti 2011 21:48

Idag när man kom till jobbet så var den trådlösa telefonen borta :O En skiftare som glömt den i byxan och inte gett den vidare :P Då går man ner till mannen med ALLA nycklar och ber honom att öppna skåpet :) Detta har jag fått göra två gånger i sommar, alltid lika roligt :P

Annars hände inte så mycket på jobbet, Nelly slutar imon och hade med sig kaka idag som var smarrigt god :) En med smultron&blåbär på och den andra med choklad&kaffe <3 Vid fyra tog jag på mig inlinesen och åkte hem, riktigt härligt och det gick riktigt bra för att inte ha åkt på mer än ett år (A)


Sen begav Jag, Mams, Paps och Danne till golfbanan för att slå lite och gick korthålen :) Fint väder så jag bestämde mig för att åka ut till Elleholm och ta ett kvällsdopp :P Det var kanske lite kallare där ute än jag trott, men det var varmare i vattnet än i luften :)

Kollar just nu på Tin Cup som går på Kanal 8, men ska nog dra mig till sömns och läsa "Extraordinary" :)


MåBäst <3

Ovido - Quiz & Flashcards