My Life Now

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Aspegren - 4 augusti 2011 21:08

Märkte igår att jag har väldigt många timmar plus i flex, så kom överens med Eva att jag kunde ta några timmar sovmorgon och komma runt 10 tiden :) Hade tänkt cykla in men så blev det inte, min mormor skjutsade mig istället vilket var väldigt snällt av henne :)

Så jobbedagen blev bara 6h lång, vilket var absolut tillräckligt för idag ! På lunchen löser vi oftats korsord, vilket man lär sig sjukt mkt av har jag märkt ! Jag fixade även papprena till CSN som kan vara lite att läsa igenom :P Men det gick bra och de ska skickas imon :)

Efter jobbet så beställde vi Thai-mat och sen har det bara blivit lite filmtittande :) Har även bakat kärleksmums som det ska bjudas på imon, till alla härliga jobbakompisar man har haft dessa 3månaderna <3 Ska snart lägga mig och bara ta de lugnt, så jag inte mår så bra idag :( Men imon är jag själv på jobbet, så det är bara att jobba sista dagen med glädje innan jag går på 2veckors semester innan skolan börjar :) Just nu lutar det åt JTH, men det slutliga beskedet kommer på måndag från studera.nu :)


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards