My Life Now

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Aspegren - 5 augusti 2011 20:46

Sista dagen på jobbet, hade med mig kärleksmums att bjuda på och de blev faktiskt goda :) Har aldrig bakat det innan så blev förvånad att de blev så bra :P Men folket på jobbet uppskattade kakan och sen blev det lite extra hejdå till Antonia&Jenny som jag har spenderat mest tid med i sommar på jobbet :) Nelly blev det ett hejdå till igår, då hon har jobbat skift iår men hon e nära när jag flyttar uppåt landet :)


Efter jobbet blev det kalas hos min Farmor, 82år fyllde hon :) Hittade även en gammal Martini Bianco flaska med gammal ettikett, ganska coolt :)

  Få bara se om den smakar lika gott som en nyköpt Martini :P


Nu ska jag kolla på Skönheten&Odjuret, riktigt sugen på den för det var så länge sedan ! En av mina Disneyklassiker <3


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards