My Life Now

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Aspegren - 8 augusti 2011 18:49

Ja, hela söndagen blev bokstavligt talat bortspolad i allt regn ! Men tack vare det så har man allt godkännande att bara ha en spel/filmdag <3 Så efter frukosten blev det Sequence och sen tre filmer på Canal+ för igår var deras utbud riktigt suveränt :) Kände ett tvång till att försöka ta kort i regnet med kameran, resultatet blev helt okey :P


                               


     

Idag så blev det sovmorgon, vaknade kl8 och det kändes toppen :) Det blev frukost och sedan in till stan för att besöka tandläkaren ! Kan säga så mycket som att jag fick höra att jag blivit gammal då jag måste betala för ett tandläkarbesök :O Ja, tack för det och så hostar man upp 300kr för att höra tandläkaren säga "Allt ser bra ut och det har du skött toppen, syns igen om ett år!" Alltid härligt att höra, men hade kanske velat ha någon mening till för de pengarna xD 

Påväg till tandläkaren körde jag förbi det käraste AAK och säger tack så mycket för denna sommaren (A) Syns om 1år!

          



Efter tandläkaren så åkte jag till Vicki för att gå en strandpromenaden och säga Bye Bye då hon flytter till THE US and A på fredag ! All lycka till henne och vi syns snart igen när båda har mer utbildning än bara gymnasiet (A) Fy fan va vi e bra :)

Kan samtidigt meddela att det slutgiltiga beskedet för mig är Jönköping, vilket känns bra :) Ska bara hitta boende !

Väl hemma som kom Mathilda hit, blev att steka i solen och bara prata strunt :P Lite korsord blev det oxå med roliga kommentarer <3


Kom nyss hem från en liten promenix och fototagning med Mamsen min :) Några fina bilder blir det ! Nu blir det soffan med en kopp te och kanske en bok :)



                          


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards