My Life Now

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Aspegren - 18 december 2011 21:36

Igår jobbade jag tvillingpass som croupier :) jag och Hilda som är nyutbildade stod en kväll tillsammans och skulle hjälpa varandra för att klara första passet som en croupier :) de var roligt och gick bra ! Så nu är de bara att komma ihåg allt vi lärt oss till nästa gång jag ska jobba själv :) men det kommer förmodligen gå bra :) Idag så har jag bara åkt bil hem och sedan gick jag och mamsen på julmusikgudtjänst i mörrums kyrka :) super trevligt och bra musik, det är bara skönt att kunna sätta dig ner efter en fullspäckad sista vecka i Jönköping innan det blev julefrid ;) det blir några bilde från Göteborg imorgon, orkar inte fixa med det nu :( MåBäst <3( blir förmodligen bara massa texter utan hopp emellan för jag använder iPaden, så an vara svår att läsa xD)

Ovido - Quiz & Flashcards