My Life Now

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Aspegren - 1 december 2011 12:03

Vet inte varför jag inte skrivit, har inte blivit av bara vilket är en dålig anledning :(
Men nu ska jag försöka uppdatera bloggen hela december med allt julmys som jag ska försöka åstadkomma i all skola som innebär tentaplugg i 1,5v till !! För sen blir det Liseberg med Helena, Julshopping på A6 med mams och paps och sen hemåt färd för Jul i Mörrum <3




Den senaste veckan har det hänt en del :) Förra onsdagen hade vi vår superhjältefest som var för att tacka våra underbara faddrar som tog hand om oss de två första veckorna :)
      



I söndags var det 1:a Advent :) Därför tände jag min nya egna adventljusstake :)
Jag gick även till kyrkan för jag ville lyssna på Sofiakören, dom var duktiga men tyvärr så spelade dom inte så många julsånger :( Så ska gå dit när Lucia ska sjunga för då måste det ju bli julstämning :)




Skolan är i fullgång, det är 1,5v till tentorna och läraren ber oss att lära oss bokföra :O Vi tycker inte det är relevant, men om läraren vill att man ska lära sig det till tentan så är det bara lära sig det ! För annars klarar man ju inte tentan ! Men om han är ärlig så ska han tydligen göra den hyfsat lätt xD Kan man säga så :O ? Fast han är ju duktig på sitt ämne, så det han tycker är lätt tycker nog vi är svårt :P
Så det kan nog bli bra i slutändan :)


 


Nu ska jag snart till Hanna för plugg och julbak av lussebullar :) Man måste ju värva allt det tråkiga mot lite roligt (A)


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards