My Life Now

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Aspegren - 10 december 2011 19:56

Igår kväll blev det Idolfinalen med Emmy, Lisa och Helena :) Tycker att både Amanda och Robin är riktigt duktiga men igår så var Amanda snäppet bättre och skulle vinna :) Fast Robin har nog en framtid som artist ändå (A) Och eftersom mina älskade tre kompisar skulle lära mig hur fulla personer beter sig när de spelar Black Jack (det var helt opåverkade) så blev det väldigt fnissigt i min lägenheten men det hjälpte för idag så fick jag jobbet :)

Så nu är bara att lära mig spela och dela som en croupier så klarar jag mig fint :)


Sitter hos Helena idag för att få lite sällskap innan jag ska bege mig till Karlssons för att observera en croupier :) Det känns riktigt spännande :)


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards