My Life Now

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Aspegren - 11 december 2011 17:52

På Karlssons Salonger igår så gick det bra :) Fick inte göra något själv, men det är sant eftersoom jag inte är riktigt säker på alla regler än ! Men de börjar att sätta sig i skallen, så det är bara att tjöta in dom :) Gick därifrån runt 3 och hade som tur väl fått låna Helenas cykel :P För när jag skulle skynda mig iväg igår till Helena så tänkte jag "Jag tar cykeln för vill inte gå hem inatt!" Men eftersom jag inte använt den på 3-4veckor så hade det ju blivit punka igen =/ Tycker inte det är okay, så ska nog fixa en ny cykel snart :) Fast när jag kom till Helena så frågade jag om jag kunde låna hennes RacerCykel och det fick jag :) Så nästa vecka är jag en riktigt utbildad croupier och ska stå på något BlackJack bord i Jkpg :)

Det var lite extra folk på ute krogerna igår eftersom HV71's utematch spelades som min pappa informerade mig om igår xD Även om jag är hockeyintresserad så tror han väl inte att jag har någon kolla på det :P Men när det handlar om HV71 i Jkpg så vet nästan alla om något händer, en match osv för hockey är populärt i denna staden <3


Imorse så vaknade jag, åt frukost, pratade miljö för mig själv och tog bussen till Dalvik :) Lite utbildning idag också :P var där mellan 12-15 sen kunde jag gå hem för att plugga, så har suttit nu i 2h och räknat lite kemi och läst miljö :) Men det känns bra, då det är bara att hålla tummarna (A)


Har även lyssnat julsånger idag, men det borde inte vara någon som är chokad :P På spotify har jag en låtlista som heter Annas Jul <3 och i den listan så är den bästa låten av alla, Santa Claus Is coming to Town med Bruce Springsteen <3

Om ni tycker på play-knappen så ska denna underbara låt att spelas (A) !


MåBäst<3


Ovido - Quiz & Flashcards