My Life Now

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Aspegren - 5 december 2011 18:04

Helgen går alltid fort, fast denna helgen har jag hunnit med en del :)
I fredags kväll blev det besök hos emelie :) Innan jag och Helena hämtade emmy, Lisa och Jossan uppe på bymarken så åkte vi till stadsparken för att ta lite kort :)




Det blev fika med många sorters kakor, Idol där rätt person åkte ut (A) och sedan Singstar för fulla muggar för att störa emelies grannar men vi tror inte att budskapet gick fram :S Får nog göra om Kuppen en gång till :)


      

Kakor :) och lite fjantbilder på Lisa, Helena och Emmy



På lördagen så blev det plugg, och sen bak med Helena :) Jag bakade lussebullarna och Helena ansvarade för knäcket som jag inte alls kan med !! Men supergott blev det :) :) :) 


   



Idag så blev det skola från 10-14 med lunch på Kaffe Paus mellan 11-13 med emelie, emmy, lisa och helena :) xD Men jag tror att jag lärde mig något nytt iaf :) Och sen promenerade jag och Helena runt sjön därav den fina bilden :) Men det var hyfsat halt på många ställen, fast värt att få lite frisk luft :)


 


MåBäst<3


Ovido - Quiz & Flashcards