My Life Now

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Aspegren - 14 mars 2010 00:30

En dag med träning :) Skönt att få komma ut, solen sken idag oxå så det blev ännu härligare att komma ut <3 Just nu vill jag bara ha vår, 56dagar till Turkiet resan med L.A :) Sen ha jag skrivit rapporten, snart klar så e så glad över mig själv :) okey, nu ska jag ju inte skryta !!

Sen kom L.A, började kolla på en film och sen blev de middag me familjen Karlsson :) Kollat på finalen i Melodifestivalen, den var ju ändå helt okey :P Jag tyckte att Eric och Salem var bäst, dock gillar jag även låten som Anna sjöng :) Mina favvolåtar kom i topp iaf, men Anna vann över dem "/ Hoppas attd e går bra för henne i Norge iaf :)

Nu sitter L.A och flätar lite, hon ska öva till Turkiet.. Där jag kmr gå runt me flätor på dagen och lockigt snyggt hår på kvällen :) Helt underbart <3 Tur att ngn gillar att göra flätor (A)

Imon bli de en pluggsöndag, som vanligt !!


MåBäst&HaDeBäst <3

Ovido - Quiz & Flashcards