My Life Now

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Aspegren - 6 mars 2010 21:39

Upp med solen, fixade allt som behövdes och satte mig sedan i en bil mot Växjö :) Mina småbarn tävlade och de skötte sig bra :) Så glad att de vill&kan !! Tävlingen gick snabbt, trots liten hall och många lag! Men såklart var sällskapet toppen, vilket gör att tiden flyter på (A)
Vid lunch så blev jag hämtad av släktingar som oxå skulle på släktkalaset :) Vilken tur att släkten är spridd runtom i landet, så man kan ha lite hjälp var man än befinner sig! ;) Denna bilfärden bar av mot K-krona.. en underbar stad och hela Släkten var där denna dag! För att fira en av min mormors yngre syskon (A) Alltid lika trevligt att träffa alla, en underbar&härlig släkt jag har <3

Nu ska jag kolla på film, "The Horse Whisperer" och imon bli de AuPair möte :) Det kmr gå toppen <3


Må bäst&Ha de bäst <3

Ovido - Quiz & Flashcards