My Life Now

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Aspegren - 2 mars 2010 17:44

Man bli såå glad :) Solen har varit framme hela dagen :) Fick känslan av att sola, så härligt :) Längtar till Turkiet, då jag kan sola länge om daganra och bli såå brun <3 Sovmorgon, steg upp & började plugga.. prov på fredag, hyfsat okey (det e ShA) men man måste ju ändå plugga xD Sen blev de stan, mässa med massa högskolor... var helt okey.. väldigt mkt att kolla på och inte så många tekniska högskolor, så inte såå skoj "/

Väl hemma så sprang jag en runda med D :P Så jädrans härligt väder:) Skönt att vägarna är utan snö och man kan springa utan att behöva vara som Bambi på hal is :P Sen kände jag för att kolla på Miracel, en grymt bra film (A) Handlar om hockey :P Kanske inte så kontsigt att jag tkr den e bra då xD Men den e sevärd och väldigt vältänkt (A)

Nu pluggar jag åter lite ShA, man vet ju att läraren gör stora frågor så man borde ha mkt man kan skriva :P Men sånna frågor e roliga, man får diskutera och tänka väldigt mkt på saker som kan spela in !! Till skillnad från NV-ämnen, det är oftast att man ska kunna vad saker heter och kunna förklara hur det går till :) Men inte så mkt diskussion :( Tur man inte bara ha NV-ämnen xD!!


Må bäst&Ha de bäst <3

Ovido - Quiz & Flashcards