My Life Now

Alla inlägg under juli 2010

Av Aspegren - 6 juli 2010 21:24

En väldigt tråkig dag i händelser :( Jobbet 7-16 och inte så mkt att göra idag.. så satt och läste massa viktiga papper som behövdes nu när jag började jobba!! Väl hemma så skulle jag vara duktig att göra en uppgift som sommarjobbarna på aak ska göra :P Lyssande och svarade på frågor, men självklart (klant som jag e xD) blandade jag ihop två saker och svarade fel :P Så sen gick det inte att fixa, kan inte skicka in den osv.. hmm, man kan ju undra vafö allt ska vara elektroniskt och komplicerat om man råkar göra fel :O !! Men dagens samhälle har det ju så, få väl se om de klagar över att jag inte lämnat in de "/ !!

Idag har ja även betalat försäkringen till CC, så få nog ringa dom snart och fråga så jag inte har ngt mer att fixa innan jag åker :) Isf har jag ju tid på mig att fixa de :P Känns skönt att jag e ute i god tid och slipper stressa igenom allt, fast så bli de säkert i slutet ändå för man kmr på allt man borde gjort !!

MåBäst<3

Av Aspegren - 5 juli 2010 21:29

Va mer kan man säga än att jag va trött när klockan ringde kvart i 6 imorse.. Första dagen på jobbet och vid 9 så hade jag nog redan gäspat ett antal ggr :P Tillslut förbjöd Eva mig att gäspa på kontoret, för annars blir hon me trött xD Det roligaste/härligaste var att sakerna som jag hade gjort förra sommaren fanns kvar ngnstans och jag kom ihåg vad som skulle göras när jag fick lite uppdatering :) Skönt, slippa lära om sig :P (sparar iaf lite tid!!)

På lunchen blev det möte me Nelly som åker till Barca tors/fre.. önskar dig all lycka tjejen och de kmr gå bra :) Skype kmr lösa allt, även för mig när jag är i USA <3 En bra kommunikation hemåt när jag är iväg utan att det ska kosta massa ören :) Idag är det exakt 7v tills jag åker och dom veckorna jobbar jag.. Så om jobbet går like snabbt som idag så lär dessa veckorna gå finfint :D Nu blir det sova och imorgon är det ännu en jobbdag :) (Jag har iaf ngt vettigt att göra om dagarna nu xD )


MåBäst<3

Av Aspegren - 3 juli 2010 18:28

Vädret har hållt i sig ett tag och jag e super glad :) Äntligen fått lite förg och förmodligen så hjälper det att jag var i Turkiet för 2månader sen :P (Grunden blev bra) Så jag, mams, paps, Thomas och Carina cyklade ut till Elleholm och hittade en fin liten vik ute vid Nabben :) Grymt fint är det, solen sken och det var runt 18 grader i havet, wonderful <3 Hemma sen så blev det fotboll, Argentina - Tyskland.. jag hade hoppats att Argentina skulle vinna, men icke det !! Tyskland vann ju överlägset och det finns nog en STOR chans att de vinner hela VM, lr ??

Nu ska jag bege mig till Linnea i stan, köpa lite frukt och hyra en film :D Mysigt ska det bli, vet inte vad för film vi ska se.. så vi får se va känslorna säger om en romantisk film !!


MåBäst <3

Allt är såå jävla underbart <3 

Av Aspegren - 3 juli 2010 00:50

När jag inte ha ngt att göra så blir jag lite rastlös, så med tre veckors ledighet och städning mestadels av tiden :O Kände jag för lite ändring av utseendet på bloggen :P Gör en ny, lite finare toppbild och fixa resten av färgerna :) Blev riktigt nöjd !!

Annars har dagen varit slapp, vatt snäll och kört min famo till affären för hon behövde handla och sen så var det lite fixning av middagen till kvällen :) Mange&Lotten skulle hit med sina "barn" på middag :P Trevligt har det varit :) Blev en mingel-drink, hemgjord pizza och sen efterrätt med bär och kesella vanilj som huvudsak xD Super gott såklart och sällskap är ju toppen :) Även blivit lite fotboll ikväll och jag fattar inte hur Holland kunde slå Brasilien :O De e ju helt sjukt asså !! Men det visar även att va som helst kan hända i VM iår :P


MåBäst <3

Av Aspegren - 1 juli 2010 22:28

Efter en lunch på stan me Nelly som snart åker till Barcelona så blev det hem för att äta innan Lisa hämtade mig för att åka till Bromölla :) Vi kollade på eclipse (tredje filmen i twilight för de som inte vet de xD) !! Men den var bra och värd att se :) Bara att de tar ju inte med allt, fast de är man ju ändå beredd på när man läst böckerna :) Så med lite skitsnack i bilen till&från bromölla så blev dagen förbrukad och nu ska man snart sova :)


MåBäst<3

Vänner finns förevigt <3

Ovido - Quiz & Flashcards