My Life Now

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Aspegren - 8 juli 2010 21:47

Det mesta som händer är  jobb :P men igå när jag kom hem så skulle jag va duktig att formatera om datorn för att göra den lite "nyare" :) Så både idag och igå har jag installerat program som  behöver ha som försvann, vilket jag gjorde medvetet xD !! Med tanke på att jag vill försöka och inte vet riktigt hur det funkar att fixa dator, så gjorde den ju såklart inte som jag ville från början :P Men efter lite chattande me Makkan så visste jag precis hur det skulle funka :) och då gjorde de såklart de xD Tur man känner ngn som är mer teknisk än en själv :) (nu kan jag ju det till nästa gång) Men han behöver fortfarande hjälpa mig me att fixa lite program :P

Imorgon har jag jobbat en vecka, skönt :) Tiden går fortare och USA närmar sig med storm steg (A) Idag fick jag även ett mail från min LCC och hon sa att jag kunde kontakta henne på FB oxå där hon skickat en vänförfrågan :) Känns skönt när folk hör av sig och man vet att ngn tar emot en när man kmr dit (A)


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards