My Life Now

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Aspegren - 9 juli 2010 22:41

Idag har jag jobbat första veckan av 7 :P så har 6st kvar :D Känns skönt

, denna veckan har gått fort och jag har ngt att göra :) Kan inte bli så mkt bättre än så ! Mams&Paps hade sista jobbedagen innan semseter, så det "firade" vi med Afterwork.. Vilket kanske inte var en höjdare, men det var iaf trevligt sällakp :D Kände verkligen för att bara softa, så satte mig med "Så länge vi båda andas" (Twilight4) Asså böckerna är ju inte annat än super bra :) Så ska softa lite till och se om jag läser ut den :P  


Känns att USA närmar sig, nu har 2st AuPairer i Truckee tagit kontakt med mig på fb vilket känns skönt :D Då vet man att man har ngr som man kan träffa när man kmr dit ! Som kan visa va allt finns och så man har ngt att göra på sin lediga tid (A)


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards