My Life Now

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Aspegren - 15 juli 2010 21:54

Lite seg uppdatering, men det är pga att jag egentligen inte gör så mkt på veckorna än att jobba 8h, cyklar hem och ta de lugnt på kvällen :) Men nu innan helgen kmr tänkte jag att jag skulle skriva :)

Igår hämtade Vicki mig efter jobbet och så blev det sol&bad i Sternö <3 Trevligt var det, sen åkte vi hem till mig för att äta och spela 500 ( och vem vann :O JAG såklart ) Jag brukar ju inte vinna, men igår var det min dag :) Flickan sov över här och så väckte jag henne lite fint imorse när jag stack vid halv 7 xD ! Inte så värst snällt :P Sen planerade vi även in bio-tittning på måndag för då kmr Therese hit :) Skoj att träffa henne igen, efter hon åkte tbx till Hbg !

Imon har jag jobbat 2veckor, allting gå så snabbtunyförtiden (lr iaf när man har jobbet att sköta) Sen bler det Kastellet och teater på kvällen med Linnea och bilder på det kmr imon :)


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards