My Life Now

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Aspegren - 29 juli 2010 15:04

Direkt efter jobbet så blev det lite träning, men inte så värst länge eftersom jag hade bokat bio biljetter i Bromölla för att se Inception :) En film jag verkligen ville se och den var absolut värd det ! Tyvärr så gick den lite sent, så va inte hemma förrän halv 1 och klockan ringde kl6 imorse "/ ! Inception ska verkligen ses av de som gillar science fiction filmer :) lite svårt att hålla koll på var filmen utspelades, men de klarnade efter ett tag ! :)


Igår fick jag även mina flygbiljetter till USA :) skojigt värre! Åker 6 på morgonen från Kastrup, vidare till Frankfurt och sen NY där jag landar 13.15 (deras tid) ! Ska bara se om jag få tag på några andra som ska åka på samma plan från Frankfurt till NY ! xD


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards