My Life Now

Alla inlägg under april 2010

Av Aspegren - 2 april 2010 17:20

Igå var det 1:a april, man blev inte lurad vilket va tur :) Det var även avskedsdagen för Utställningen Unga Forskare i Sthlm :( Sorligt faktiskt !! Har träffat så många nya människor som varit as goa och trevliga :) roliga aktiviteter, spel och kväller (som blev lite för sena xD ) !!

Glad att jag hängde me upp till Sthlm, va lite ledsen över det jag missade mednas jag var borta "/ Mina barn som jag e ledare för kom 1:a på tävlingen i Växjö :) Så jädra STOLT över dom <3 Tråkigt att jag inte kunde vara med :(

Idag har jag vatt ute och gått med L :) Och sov länge.. har en del sömn att ta igen :P :O Men varje timme jag har förlorat i sömn har varit så värd det !!!


Tack för en underbar vecka alla som var me !!


Ovido - Quiz & Flashcards