My Life Now

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Aspegren - 9 april 2010 21:53

Det gick jätte bra att prata me familjen :) Men kändes inte helt bra, så det blev ett nej och matchningsteamet fortsätter att leta efter en familj till mig! Det kmr säkert ngn ny nästa vecka :)

Idag körde jag&mams till Halmstad, besöka bror och fira honom lite eftersom han snart fyller år :P Åkte tidigt och de e ju ändå en bit, men kom upp hela :) Skulle leta efter skor till balen och hittade sedan ett par på din sko, GRYMT fina (A) De passar till klänningen iaf xD Sen letade jag klocka, men där blev de inget bra fynd "/ Möte upp bror, gick och åt och tog en varm choklad och satte oss i solen <3 Härligt :) Påvägen hem sen så stod solen på, varmt i bilen (trots AC) och redan trött pga tidig uppstigning !! Fick se nästan en kollision, väldigt nära att de krockade "/ Men aldrig igen att jag ska köra när jag är trött, inte bra alls :(


Men nu ska jag snart sova :P Varva ner och slappna av lite ! Jaja, de e tidigt för en fredag... men imon e de högskoleprovet som gäller "/ Så ska vara i skolan kl 8!! Lycka till alla som ska skriva det :)

MåBäst&HaDeBäst <3

Ovido - Quiz & Flashcards