My Life Now

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Aspegren - 25 april 2010 01:22

Härlig dag.. med slapp, träning och vänner <3
Började me att jag körde in till L för att springa en runda.. gick ändå bra (efter gårdagens skavsår från skorna på utgången) L har lärt sig att inte låna skor av andra iaf xD !! Vi hade ballottning igår och de gick super bra :) Killen jag kom med verkade trevlig (aldrig träffat han innan).. Och det var ett sjukt bra ös på Harry's :D

Sen kollade jag klart på flash forward avsnitten jag missat tre helger i rad :O Spännande var dom iaf och man vill bara veta hur allting har hänt ! Fixat mams hår (hon och paps skulle på 80-tals fest) De såg gulliga ut, klädda i pastellfärger och väldigt ruffsiga i håret :P

Med huset för mig själv bjöd jag hit ngr vänner för myskväll !! T&N kom vid 6 och vi åt Spagetti Carbonara <3 och när L&L kom blev de marängzwiss till efterrätt och filmen StepUp på Tv:n :) Folket åktte precis hem och en underbar kväll har det varit :) Tack för ikväll tjejer <3


MåBäst <3

Ovido - Quiz & Flashcards