My Life Now

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Aspegren - 4 april 2010 21:32

Först ska jag ursäkta alla stavfelen från igå :P När man har bråttom och skriver så blir de aldrig ngt bra resultat :P

Imorse vaknade jag och satte mig på tåget hem :) Efter en rolig fest i K-krona och att träffa nya människor var super :D Mofa hämtade mig vid tågstationen och sen tog jag mams&paps en cykeltur till famo&fafa xD När vi skulle cykla hem så började det ösregna "/ Inte skoj.. så vi trampade fort som FAN hem och blev ändå grymt blöta "/ !! Sen har jag egentligen bara suttit hemma och kollat film :) Kollat på 3 stycken filmer och pluggat "lite" till högskoleprovet !! Det skrivs på lördag, för första gången och det känns som en svår sak "/ Men bra att göra och därför ska jag ta mig igenom det !

Väntar även på ngt svar från CC, hoppas att de går bra och att jag får ngn matchning snart !! Så jobbigt att vänta "/ Känns som en härlig upplevelse om jag kommer dit och lär mig massa på samma gång :) Håll tummarna :)

Ovido - Quiz & Flashcards