My Life Now

Alla inlägg under oktober 2009

Av Aspegren - 4 oktober 2009 16:53

En söndag, tråkigt väder ute (regnigt och blåsigt = kallt :(.. )
Vaknade 10 imorse, åt frukost med Ma&Pa och sen fixade jag mig lite.. Fick sms av D.. då han skulle komma hit för att få hjälp med sin matte och man få ju va snäll och hjälpa personer man umgås med om de behöver hjälp <3 Så jag hämtade honom vid 12 typ, hem och pluggade.. Själv fick jag inte så mkt gjort "/ Men ska läsa lite KeB till ikväll :P Prov på torsdag !! Söndagar är ju mina pluggdagar, jag ha lovat mig själv att aldrig plugga på en lördag :) Så söndagar är en TOTALT pluggdag.. även om det inte blev bästa pluggandet idag !

Vi kollade på Twilight oxå (A) Den e SÅÅ bra <3 Vill se den andra filmen på bio när den kmr ut.. Men den släpps inte förrän 20/11 e de sagt "/ Dock ha vi ju S som kollar på en massa youtube-klipp om allt som handlar om Twilight ;)

E frisk snart iaf.. så känns skönt !

Btw, Tack för en underbar kväll igå.. Var ju Kulturnatten i stan.. Allt sällskap va härligt och kvällen slutade bra <3

Av Aspegren - 2 oktober 2009 19:04

Kollade på en film nyss.. som handlade om när man tar studenten och slutar Gymnasiet.. Jag blev gråtfärdig.. bara för jag själv lär komma i den sitsen snart !!! Va fan ska man göra asen.. även om man har planera.. hu många av dom kmr genomföras eller sluta som man trott ?? Att det är en lycka tsm med min klass nu, går inte att förneka.. denna tiden kmr inte att glömmas :) Och dessa 8månaderna kmr jag att göra det bästa av <3 Love You Guys <3

Men när jag är där om 8månader, med Bal, utspark och en massa fester kmr jag ha blandade känslor till tusen... För sen kmr alla att delas.. man kmr inte träffas varje dag som innan och en del kanske man inte ser alls !! Att Gymnasiet är en spec tid i livet går inte att förneka, det kmr det vara för de flesta..

Framtiden ser ljus ut... men när man inte vet vad man vill utbilda sig till kan man bli förvirrad "/ Men först råder ett sabbats år med jobb, resa och vänner (gamla som nya <3)

Av Aspegren - 2 oktober 2009 15:01

Härligt detta känns :) Fredag, huset för mig själv.. skulle egtnligen behlva träna.. men fortf inte frisk "/ Ska laga god kycklingsallad med pasta senare ikväll <3 MaD prov idag.. kändes hyfsat och hoppas att läraren blir nöjd !! Annars få jag väl se vad som kan göras för att rädda mitt betyg i Ma :P

Så imon e det gymnastik tävling i Grimslöv med mina små barn (jag e ledare för 6-13 åringar) :P De e såå gulliga.. Så har handlat efter skolan idag, för att få maten jag ville ha till imon :) Ska bli gott gott <3

Ska nog åka och hyra en film snart.. Ngt Förslag??
Få förmodligen trevligt sällskap ikväll <3 Mysigt ;)

Av Aspegren - 1 oktober 2009 19:46

Jag är stolt över mig själv.. Pluggat till MaD provet så det känns som jag kan det (A) Så jag hoppas att det gå bra imon :) Dock är jag mindre stolt över att jag inte tränat på 4dagar :( Fast det beror ju på att jag vatt sjuk med feber och förkylning "/ Men ska ut och gå imon.. ska bli skönt <3

Jag är oxå stolt över att jag har fått 20läsare fler i sep än vad jag hade i Augusti :P Vad det beror på är ju ngt jag inte vet xD Även om jag kan dra bra slutsatser IBLAND ;) De som känner mig och vet vem jag e.. vet vad jag menar !

Nu ska jag kolla på Idol :) Hoppas de sjunger bra idag.. och igå gick ju fel person vidare.. Erik sjunger bra.. men inte att Rabith gjorde det !!! Ha de bäst <3

Ovido - Quiz & Flashcards