My Life Now

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Aspegren - 16 oktober 2009 15:17

Hemma från skolan.. slutade tolv idag :)
Nu sitter jag framför tv:n, med naturgodis jämte mig :) Kan inte bli så mkt bättre (A) Ska snart börja fixa mig.. ska ju till A ikväll :) En av de fina vännerna jag har <3

Jag tror kvällen skulle börja med en välkomstdrink, förrätt (tacochips med köttförs&ost på), huvudrätt med lite rödvin till köttet och som efterrätt blir det vaniljpannacotta med lime på :D De låter ju hur gott som helst :)

Så få se vad för kläder det blir och hur frisyren blir tillslut.. Det lät ju helt sjukt "/ Är inte så utseendefixerad.. det får bli som det blir liksom.. för vissa dagar funkar ingenting xD
Vi ska förmodligen oxå bada jacuzzi.. det e ju så super skojigt och härligt <3
Ngr från klassen skulle bada bastu idag oxå.. synd att jag inte kunde hänga me "/ Men det lär ju ske fler ggr.. så tror jag överlever att missa en gång :P

Ha en super trevlig helg <3 För det kmr jag att ha (hoppas jag iaf)!!

Av Aspegren - 16 oktober 2009 09:39

Sitter i skolan.. gör ShA !!
Går bra.. gör ett arbete om Sveriges partier :P

Slutar kl tolv idag.. ska hem och träna då !! Sen bär det av till A för firning av födelsedag (A)

Ska bli skojigt !! Bada jacuzzi oxå kanske.. men allmänt småprat <3

Längtar efter dig <3

Ovido - Quiz & Flashcards