My Life Now

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Aspegren - 20 oktober 2009 17:36

Om man tänker, som tjejer ofta gör!!
Det finns dagar då vissa blir gladare än ngnsin, för att de får ngt de vill ha, vinner på lotto eller hör ngt de längtat efter <3
Men samma dag kan ngt tragiskt hända för ngn annan, att de får ta ett svårt beslut, blir av med huset eller att de förlorar ngt som inte kan ersättas.. :(

Tanken känns underlig, att hela världens människor har sin egna känsla just denna minuten lr sekunden !! Ngn e glad, ledsen, arg, bekymrad, kär, förvirrad, överlycklig, o.s.v !! Känslorna är enorma, att de finns är en bra grund för att man ska kunna säga vad man tycker och hur man känner :)
En härlig känsla finns i min kropp just nu, jag e glad över att mina vänner finns.. att jag kan ta en fika på stan ngn dag mitt i veckan med M sötisen (A) Att jag snart ska åka och basta med en bil full med kompisar och ha en supertrevlig  tisdagskväll!! Att jag ha en kille som man kan sms:a med och få söta sms tbx av ;) Att jag ha två helt underbara föräldrar, även om ja inte alltid visar det "/ Så tkr jag att de e fantastiska <3
Alla dessa människorna jag har runt omkring mig hjälper mig genom mitt liv :) Ger mig glada minnen och minnen som aldrig kmr att glömmas (A) Alla härliga tidpunkter, alla råd i alla lägen <3

Tack för att ni finns, hoppas ni uppskattar min närvaro i de flesta fall iaf ;)
Älskar Er <3

Ovido - Quiz & Flashcards