My Life Now

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Aspegren - 22 oktober 2009 17:00

Även om det finns negativa stunder i livet, då saker går emot en och man måste kämpa lite extra för att fixa det! Att det i nästa stund an hända världens bästa sak tillhör naturens gång :)

Idag hade vi gympa, vi hade betygssamtal och min lärare förvånade mig så in i bomben !! Jag trodde jag låg på gränsen mellan G/VG :P Men tydligen inte.. Jag "Fröken Lök" (mitt nya talesätt xD) ligger på gränsen mellan VG/MVG.. Jag har ett grundat VG i marken och kan endast höja mig :D Bli man gad lr glad :)

Snart kmr min skjuts till H, med N&M i bilen.. Om jag har tur överlever jag hel, det e ju trots allt N som kör xD !!

Ha en bra torsdagskväll <3 För det kmr jag ha, med kvällsmys som består av en macka och morotskaka (som jag bakat) !! Den e känd inom umgängeskretsen (A) och den e känd som mkt god och helt utsökt <3

Ovido - Quiz & Flashcards