My Life Now

Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Aspegren - 28 juli 2013 18:30

Som sagt, förra söndagen kom mamma, pappa, mormor och morfar upp hit :) 
söndag, måndag och tisdag blev det grill och promenader på kvällarna efter jag jobbat :) Mysigt värre med grillat, mormor och morfars husvagn på campingen uppe vid elmia och lite bad&sol! 


I onsdags blev det Anna Gretas, favorit i repris och pappas första gång :) Han gillade den lika mycket som mamma och Patrik så det var ju bra :P På kvällen blev det tjejfotboll, synd att de förlorade för de kämpade verkligen och på hemmaplan och allt "/ 

Tordagen bjöd på 2h övertid på jobbet och sen blev det grill vid munksjön! Precis när vi började bli klara började det åska och jag som var den enda med cykel cyklade hem :P inte bara för att vara elak faktiskt :P Och när mamma, pappa och simon kom till lägenheten var de dygnsura och tyckte jag vatt elak som övergett de på vägen hem :O oj då ;) 


I fredags fick jag ledigt från Cherry så blev hembakad pizza, vin, godis och film :) bara skönt att koppla av en fredagskväll och varva ner efter veckans jobb :) När jag kom hem från jobbet var det städat, tvättat och iordning i lägenheten :) Snälla föräldrar eller vad :) Men det är ju tvärtom när jag är hemma så de har väl lärt sig av den bästa ;)

Igår fixade jag till mammas hemsida, färgade hennes hår, hon klippte mig och så fick vi pappa att gå och handla ingredienserna till lunchen i regnet ;) Win-Win situation :D Sen åkte de hem på em, veckan gick snabbt och roligt har vi iaf :) varje detalj förgyller vardagen :D På kvällen blev det middag och jobb på centrum :) Mycket jobb denna vecka men jobb är tid och tid är pengar :P 


MåBäst<3


 

Ovido - Quiz & Flashcards